Lars Jensen genvalgt som formand i Nordsjællands Politiforening

Det blev til genvalg for Lars Jensen som foreningsformand for Nordsjællands Politiforening, da de holdt ordinær generalforsamling den 28. januar. Generalforsamlingen som blev afholdt virtuelt havde også besøg af forbundsformand Heino Kegel.

Lars Jensen

Lars Jensen har været formand for Nordsjællands Politiforening i fire år og er nu blevet genvalgt for de næste to år.

- Jeg takker for genvalget, og så klør vi ellers på og fortsætter det gode arbejde i bestyrelsen, hvor vi har et rigtig godt samarbejde. Der er masser at se til, så jeg er glad for at kunne fortsætte mit arbejde som formand, siger Lars Jensen.

Generalforsamlingen blev afholdt på ITV på grund af coronarestriktionerne, og de fik undervejs "besøg" af forbundsformand Heino Kegel, som koblede sig op og fortalte om sine ambitioner for Politiforbundet samt svarede på spørgsmål fra deltagerne.